Afdeling Delfinen, Hellerupvej 18 - Mandag-fredag 6.30 - 17.00

Afdeling Skattekisten, Gersonsvej 5 – Mandag-fredag 7.00-17.00

Vi holder lukket mellem jul og nytår, fredag efter Kr. Himmelfartsdag og Grundlovsdag. Derudover pleje vi at arrangere to pædagogiske dage en fredag i efteråret og en fredag efter nytår eller i foråret. På andre tidspunkter hvor vi vurderer børnetallet til at være lavt, kan vi vælge kun at holde åbent i det ene hus, men med personale fra begge huse, således at der er kendt personale for alle børn.

Ferie og Fridage

Børn har ligesom voksne behov for ferie og fridage, og det er derfor vigtigt af hensyn til børnene, at I, i det omfang, det kan lade sig gøre, holder ferier og fridage sammen med børnene. Der vil i Aula, i god tid, være opslag om fri i forbindelse med sommerferie og højtider, som vi indtrængende, af hensyn til planlægning og vikardækning beder Jer noterer på.

Hvis jeres barn holder fri, vil vi bede Jer om at give os besked så tidligt som muligt.

Praktisk Tøj

Det er forældrenes ansvar, at det tøj og fodtøj børnene har med, er praktisk og kan tåle kreative aktiviteter, som ture i naturen, leg ude og inde, maler-projekter og lignende. Det forudsættes at barnet må bruge det tøj, der er medbragt. Der skal altid være skiftetøj, samt forskelligt overtøj, der sikrer at barnet altid kan komme ud.

Det er personalets ansvar at klæde barnet på efter vejret. Alt tøj og andet der medbringes skal have påført navn. Tøjet skal være sådan at barnet selv kan tage det af og på og som derfor motiverer til selvhjulpenhed.